۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خبرهای روز » شاید برای شما جذاب باشد
  • شناسه : 290
  • 07 بهمن 1398 - 11:16
  • 649 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مهدی امامی
  • منبع : موسسه کودکان هوشمند
اولین کنفرانس ملی IDEC
اولین کنفرانس ملي IDEC

اولین کنفرانس ملی IDEC

همایش IDEC ( کنفرانس آموزش،خلاقیت، نوآوری و توسعه) در سالن همایش های اردوگاه شهید محمد منتظری این شهرستان به همت موسسه کودکان هوشمند برگزار شد.

کنفرانس ملی IDEC در شهریار برگزار شد

اولین کنفرانس ملی IDEC

اولین کنفرانس ملی IDEC

همایش IDEC ( کنفرانس آموزش،خلاقیت، نوآوری و توسعه) در سالن همایش های اردوگاه شهید محمد منتظری این شهرستان به همت موسسه کودکان هوشمند برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، روح الله مخبریان، مدیر عامل مجموعه کودکان هوشمند کشور در همایش اظهار کرد: ازسال ۱۳۹۱ به دنبال طراحی راهکارهایی برای ارتقا سطح ذهنی کودکان بودیم که با ایجاد چنین مجموعه ای به این اهداف دست پیدا کردیم.
وی ادامه داد: مجموعه کودکان هوشمند، پرورش ذهنی کودکان را در پیش گرفته است و این راهکارها توانسته روند افزایشی را در سطح علمی کشور در بر داشته باشد.
وی ادامه داد: آموزش محاسبات ذهنی نه تنها سطح ذهنی کودکان را کاهش نمی‌دهد بلکه در سطوح گوناگون ذهنی موجب رشد و توسعه مغز می شود.
مخبریان تاکید کرد: در تمامی استانهای کشور ۲۵۰۰ مربی و ۲۲۰ نماینده را داریم که توانسته اند پیشرفتهای مطلوبی را در این عرصه داشته باشند.
طاهری فرماندار شهریار  در این همایش گفت: نرم افزارها و برنامه های آموزشی در در سیستم آموزشی کشور کمتر دیده شده است و ما اگر بااستفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی  بتوانیم استعدادهای نهفته در کودکان و نوجوانان را شناسایی  کنیم قطعا مسیرهای طولانی را در کمترین زمان طی خواهیم کرد.
این مقام عالی دولت در شهریار تصریح کرد: برگزاری چنین همایش ها و کنفرانس ها و نوع آموزش های هوشمند و نوآوری های خلاقانه ، کاری بسیار ارزشمند و ظریف است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده است.
طاهری با تاکید بر اینکه حمایت از این کنفرانس ها در کشور بسیار تاثیرگذار است اظهار داشت: خیلی از مسائل و مشکلات کشور و شهرستان ها با برگزاری این نوع همایش ها و شنیدن تفکرات و برنامه های خلاقانه و آموزشی که در آنها ارائه میشود، قابل حل است.
فرماندار شهریار در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری دولت در حوزه آموزش و پرورش ، عنوان کرد: در بحث آموزش و پرورش نگاه دولت نگاه ویژه ای در کشور است که باید در این حوزه سرمایه گذاری خوبی داشته باشیم کمااینکه در برنامه و بودجه کشور حوزه آموزش و پرورش نسبت به سایر آیتم ها درصدی بالاتر است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*